Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΡΑΞΙΜΟ.


Η πρωτη μου αναρτηση!:υ
Το πρωτο θεμα ειναι για το κραξιμοο,πολυσυζητημενο φιλε ε?;)
Χαχα συνηθες φαινομενο πλεον:3
                                             Οοολοι το χουν συναντησειιι,θαυουν θαυονταιι;)
 Ναι ρε φιλε κ εγω το χω κανει αλλα ξερεις δε συνηθιζω να το παιζω φιλη σ'αυτους!
Μου ρχονται πολλα ονοματα στο μυαλο που εχουν θαψει γνωστους και φιλους σε μενα..Δε προκειτε να πω συγκεκριμενα κ ουτε ν'ασχοληθωω γενικα..απλα θα πω για σενα μικρη,σαλιαρα!τοσο υπουλη και ηλιθια που εισαι,και τις 'και καλα' κολλητες σου θαυεις ακομα-.-
και εγω εχω φαει το θαψιματακι μου χαχαχα..δεν εχει λογο να θαψει καποιον και λεει για τα παπουτσια του ρε φιλε:Σ
και ωστοσο τωρα που τσακωθεις μ'αυτες που ελεγες "αγαπας" ενω τις εθαυες παντου χδ
δε θα χεις κανενα.
εισαι μονη σου ρε φιλεε και πολυ το γουσταρω..οχι τπτ αλλο εισαι αχαριστη!!μακαρι να ειχα την ευκαιρια να εχω τετιους ανθρωπους διπλα μου κ οχι μονο δε θα τους εθαυα!θα εκανα τα παντα για να τις κρατησω διπλα μου!
Τσπα δε γουσταρω να ασχοληθω αλλο μαζι σου απλα να βγαλω το αχτι μου...
*Βτω σημερα με χαιρετησες με τοση χαρα χαρηκες πολυ ε?οτν με εθαυες χαιροσουν περσσοτερο?




ββ για τωρα φιλη;*

Δεν υπάρχουν σχόλια: