Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Λυκειοπαιδο!:υ


Μπορω να πω οτι χαιρομαι!βεβεια κατι μ εχει πιασει και δε θελω να παω σχολειο αυριο αλλα δεεεεε                       πρζει;ρ δν εχω κ αλλη επολογη!-.-
Τεεεεεεεεεεεεελως παντων το σημαντικο ειναι οτι ειναι μια καινουργια σχολικη χρονια ενα καινουργιο σχολικο περιβαλλον και αυτο σημαινει η οτι θα περασουμε γαματα γνωριζοντας καινουργια παιδια(κατα προτιμηση ωραια γκομενακια:3)η θα ξενερωσουμε με τη σαπιλα του 8ου!
που δε το νομιζωω βσκ;δ
Αυτη η καινουργια σχολικη χρονια σηματοδοτειι μια απο τις καλυτερες περιοδους της ζωης μου:')
Εχω παψει να ασχολουμε με ολααα τα κολλημενα μυαλαα που μπορει η να τους εδινα τα παντα και να επερνα το πουλο η απλα να μη τεριαζα με καποια ατομα και το σχολειο με ειχε κολλημενη κ εμενα εκει!
Τσπα σημασια εχει οτι τωρα ξερω ποιους εχω διπλα μου,και ξερω οτι δν ειναι περαστικες παρεες μερικων μηνων και χαιρομαι ρε φιλε χδ
Ας το κλεισω εδω το θεματακιι κ ας παω για υπνοο απο τις 2!:Σ
καληνυχτες και καλη σχολικη χρονια ρε μωρα;*
οσο μπορει να ειναι χδ


Φιλαρες!:*

Δεν υπάρχουν σχόλια: